Wynik konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu
Informacja o zmianach stawekPodstawowe informacje
Podstawowe dane
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji - Wąsosz Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji - Wąsosz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest spółką prawa handlowego i samodzielnie prowadzi gospodarkę finansową w ramach planu finansowego.
Karta informacyjna
Nazwa podmiotu: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji - Wąsosz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
---|---|
Forma prawna: | Spółka prawa handlowego |
Kapitał zakładowy spółki: | 36 125 500,00 zł |
NIP: | 5010074959 |
REGON: | 360423316 |
KRS: | 0000536619 |
Lokalizacja: | województwo dolnośląskie, gmina Wąsosz |
Adres: | ul. Rzemieślnicza 16, 56-210 Wąsosz |
Telefon: | +48 65 543 78 52 - Dział wodociągów i kanalizacji +48 65 543 79 44 - Dział komunalny |
Numery kont: | 90 1020 5226 0000 6502 0692 7893 - dział ZGK (opłaty dot. lokali komunalnych, cmentarz) 11 1020 3017 0000 2102 0026 4655 - dział PWiK (woda, ścieki) |
E-mail: | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Godziny pracy: | poniedziałek-piątek 7:00-15:00 |
Kierownik: | Prezes Zarządu Ireneusz Wdowiak |
Główna Księgowa: | Marlena Grabarz |
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Krzysztof Babij
- Wytworzony przez: Krzysztof Babij (Redaktor BIP)
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 572
Przedmiot i zakres działania
Przedmiotem działalności Spółki jest prowadzenie przedsiębiorstwa w zakresie obejmującym:
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Krzysztof Babij
- Wytworzony przez: Krzysztof Babij (Radaktor BIP)
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 1008
Godziny urzędowania
Dni i godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek w godz. 7:00 - 15:00
Przyjęcia Interesantów w sprawie skarg i wniosków:
W sprawach skarg i wniosków Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji - Wąsosz Sp. z o.o. przyjmuje w godzinach pracy jednostki.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Krzysztof Babij
- Wytworzony przez: Krzysztof Babij (Redaktor BIP)
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 404
Awarie, uszkodzenia, szkody
Awaria przyłącza lub sieci wod.-kan.
W przypadku zauważenia wycieku wody lub innej awarii na sieci lub przyłączu wodociągowym bądź kanalizacyjnym prosimy o pilne zgłoszenie do PWiK-Wąsosz Sp. z o.o. ul. Rzemieślnicza 16, 56-210 Wąsosz:
Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne – dyżur całodobowy
tel. 517 169 551,
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do PWiK-Wąsosz Sp. z o.o.
tel. 65 5437 852; wewn. 34, osobiście lub pocztą elektroniczną – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki, oraz dotyczą urządzeń i instalacji wod.-kan., eksploatowanych przez Spółkę.
Uwaga! Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku, która zaczyna się za zaworem za wodomierzem głównym. Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.
Uszkodzenie wodomierza głównego
W przypadku uszkodzenia (zatrzymania pracy) wodomierza głównego prosimy o zgłoszenie zaistniałej sytuacji do Spółki:
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00
tel. 65 5437 852; wewn. 34 lub 31, osobiście lub pocztą elektroniczną – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Właścicielem wodomierza głównego jest dostawca wody. Niesprawny wodomierz wymieniany jest przez monterów Spółki na inny w ustalonym z Klientem terminie. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy odbiorcy, to odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
Po zainstalowaniu (wymianie) wodomierza Odbiorca winien w obecności monterów Spółki sprawdzić, czy:
- na łącznikach (śrubunkach) mocujących wodomierz zostały założone plomby Spółki,
- wodomierz ma nałożoną cechę legalizacyjną (plombę) Urzędu Miar,
- właściwie odczytano i zapisano wskazanie wodomierza.
Należy również potwierdzić podpisem na protokole wymiany urządzenia - wykonanie prac.
Uwaga! Spółka nie wymienia (na koszt dostawcy wody) wodomierzy zamontowanych na wewnętrznych instalacjach wodociągowych w budynkach (tzw. podliczników). Takie potrzeby należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo wykonywać we własnym zakresie.
Monterzy Spółki nie pobierają opłat gotówkowych za wykonaną u Klienta usługę!
Uwaga! Nie wolno bez zgody Spółki samodzielnie demontować lub przemieszczać wodomierza głównego oraz zrywać plomby na urządzeniach i instalacjach wodociągowych.
Zgłoszenie szkody
W przypadku zauważenia szkody spowodowanej działalnością Spółki należy niezwłocznie zgłosić roszczenia na piśmie na adres Spółki. W zgłoszeniu należy opisać okoliczności powstania szkody, czas wystąpienia, oraz wyszczególnić mienie, które uległo uszkodzeniu (zniszczeniu) wraz z oszacowaną wartością.
Spółka po zbadaniu zdarzenia skieruje do zgłaszającego przedstawiciela firmy ubezpieczeniowej, upoważnionej przez Spółkę, która zajmie się procedurą odszkodowawczą.
Prosimy o zabezpieczenie własnego mienia przed powiększeniem zniszczeń oraz udostępnienie do oględzin i oceny!
Uwaga: W pomieszczeniu wodomierzowym lub w wydzielonej części pomieszczenia, gdzie zamontowany jest wodomierz główny, nie należy umieszczać bądź przechowywać jakichkolwiek przedmiotów, materiałów itp.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Krzysztof Babij
- Wytworzony przez: Krzysztof Babij (Redaktor BIP)
- Kategoria: Podstawowe informacje
- Odsłony: 757